28.12.2020

GasNet představil novou značku a spustil vlastní zákaznickou linku 555 90 10 10

GasNet, největší distributor zemního plynu v České republice, představil své nové logo. Název GasNet zůstává. Pod novou značkou GasNet bude vystupovat také servisní společnost GridServices, která se v této souvislosti přejmenovala na GasNet Služby. Plynaři také uvedli do provozu vlastní zákaznickou linku 555 90 10 10. Platnost nonstop pohotovostní linky na čísle 1239 pro hlášení poruch zůstává.

GasNet – bezpečný a spolehlivý distributor v novém

Společnost GasNet, tuzemská jednička v distribuci zemního plynu, která kromě Prahy a jižních Čech zajišťuje spolehlivé dodávky plynu na celém území České republiky, představila své nové logo. „Už rok nejsme součástí innogy a budujeme zcela samostatnou a nezávislou energetickou skupinu GasNet. V roli distributora zemního plynu, který každý den bezpečně a spolehlivě dodává zemní plyn pro miliony lidí, domácností i firem, se musíme jasně vizuálně odlišit od obchodníků s energiemi. Nová značka je v tomto směru důležitým krokem a nezbytnou součástí našeho osamostatnění,“ říká Martin Gebauer, čelní představitel skupiny GasNet.

Plynaři spustili vlastní Zákaznickou linku GasNet 555 90 10 10, další kontakty zůstávají  

Zároveň s představením nové značky zahájil GasNet provoz své vlastní zákaznické linky. Ta je určena koncovým odběratelům z řad domácností a firem a povede ke zjednodušení a zkvalitnění služeb v oblasti distribuce zemního plynu. „Nyní už lze vyřizovat požadavky spojené s naší distribuční soustavou na Zákaznické lince GasNet 555 90 10 10. Zkušení operátoři vám poradí se zadáním odečtu plynu, postupem při montáži, demontáži nebo výměně plynoměru. Pomohou také s řešením či vyplněním jakékoliv žádosti, ať už jde o žádost o vyjádření pro stavební řízení, vytyčení našich sítí nebo novou plynovodní přípojku,“ říká Radek Starý ze společnosti GasNet Služby.

Linka je k dispozici každý pracovní den od 7 do 17 hodin.

GasNet lze i nadále kontaktovat také e-mailem na adrese info@gasnet.cz nebo pomocí online-chatu na webových stránkách www.gasnet.cz.

Nová zákaznická linka nic nemění na stálé pohotovostní lince na čísle 1239 pro nahlášení poruchy nebo úniku plynu, která je k dispozici nonstop.

Plyn od různých obchodníků proudí trubkami GasNet

Lidé si často neuvědomují rozdíl mezi obchodníkem a distributorem zemního plynu. Přitom se jedná o zcela odlišné subjekty. Obchodník je společnost, která obchoduje s energiemi a v podstatě je nakupuje a prodává koncovým zákazníkům. Obchodníků působí na českém trhu desítky a jejich nabídky se liší nejen cenou, ale také úrovní poskytovaných služeb. Provozovatel distribuční soustavy nemá s obchodem nic společného a je v rámci daného území vždy jen jeden. Distributor totiž vlastní, provozuje a stará se o plynárenskou infrastrukturu, tedy plynovody, kterými proudí zemní plyn od různých obchodníků až do vašeho domu či firmy.

GasNet zajišťuje spolehlivé dodávky zemního plynu 24 hodin denně

Každý den se staráme o to, aby lidé měli k dispozici zemní plyn, 24 hodin denně. Bez starostí, spolehlivě a bezpečně. V tuzemsku jsme jasnou jedničkou v distribuci plynu. Hrajeme klíčovou roli, jsme součástí kritické infrastruktury státu,“ vysvětluje Radek Starý a dodává: „Naši pracovníci pravidelně pečují o 65 tisíc kilometrů plynovodů na 80% území ČR. Kontrolují více než 2 miliony plynoměrů a starají se o tisíce dalších plynárenských zařízení. Bezpečné a spolehlivé dodávky zemního plynu jsou pro nás absolutní prioritou. Jsou také základem pro klidný a spokojený život milionů obyvatel měst a obcí, kteří se na nás každý den spoléhají.“

Inzerce