02.11.2011

Svaz podporuje podnikání ve městech a obcích

Svaz měst a obcí ČR převzal záštitu nad projektem společnosti T-mobile Rozjezdy 2011. Projet je zaměřen na podporu drobného podnikání v regionech. Primárně zacílen na sociálně znevýhodněné skupiny obyvatel (matky na mateřské dovolené, čerstvé absolventy škol, podnikatele zapojující sociálně znevýhodněné skupiny apod.). Hlavním důvodem pro vstup Svazu  do projektu je především podpora rozvoje podnikání ve městech a obcích. Tato záštita by měla pomoci přiblížit soutěž a nabídnout odborné podnikatelské rady všem i v těch nejmenších obcích. Do regionálních porot pak Svaz měst a obcí vyšle své zástupce. 

Svaz měst a obcí ČR převzal záštitu nad projektem společnosti T-mobile Rozjezdy 2011. Projet je zaměřen na podporu drobného podnikání v regionech. Primárně zacílen na sociálně znevýhodněné skupiny obyvatel (matky na mateřské dovolené, čerstvé absolventy škol, podnikatele zapojující sociálně znevýhodněné skupiny apod.). Hlavním důvodem pro vstup Svazu  do projektu je především podpora rozvoje podnikání ve městech a obcích. Tato záštita by měla pomoci přiblížit soutěž a nabídnout odborné podnikatelské rady všem i v těch nejmenších obcích. Do regionálních porot pak Svaz měst a obcí vyšle své zástupce. 

Začínající podnikatelé mohli své projekty přihlásit do 17. října. Odvahu zariskovat a založit vlastní firmu jich našlo přes tři stovky. Přihlášené projekty vyhodnotí porota složená ze zástupců T-Mobile, mediálního partnera, zástupců Svazu měst a obcí ČR, odborného partnera ZaložFirmu.cz a úspěšných regionálních podnikatelů. Do konce roku 2011 probíhají v jednotlivých regionech workshopy, na nichž budou účastníkům k dispozici poradci v jednotlivých oborech, a o své zkušenosti se s nimi podělí i úspěšný podnikatel z regionu. V rámci setkání proběhne i vyhlášení vítězů regionálních kol. První ze všech regionů dále postupují do celostátního kola, v němž budou uděleny dvě hlavní ceny. 

Vítězové soutěže získají telekomunikační balíčky včetně notebooků či smartphonů, balíčky marketingové podpory a v neposlední řadě také nezbytnou finanční podporu do startu. Úplně všichni účastníci projektu pak získají možnost konzultovat své podnikatelské problémy se zaměstnanci – dobrovolníky ze společnosti T-Mobile, a to po celou dobu trvání tohoto soutěžního ročníku.  

Fakta o projektu Rozjezdy  

Veškeré informace o projektu naleznete na internetové adrese www.t-mobile.cz/rozjezdy.  

Soutěž má dvě kola. Z regionálních kol vzejde na základě rozhodnutí odborných porot 14 hlavních regionálních vítězů. Mezi nimi se rozhodne o držitelích dvou hlavních cen. Cenu T-Mobile uděluje odborná porota. Při rozhodování o vítězi bude přihlížet jak k podnikatelské kvalitě projektu, tak i k jeho přínosu místní komunitě, důvodům pro zahájení podnikání i k samotnému předkladateli projektu.
O druhém celostátním vítězi rozhodne svým hlasováním veřejnost, konkrétně čtenáři zpravodajského portálu iDnes.cz, který je spolu s deníkem MF DNES mediálním partnerem Rozjezdů.

Celkovým vítězům poskytne T-Mobile další finanční podporu v hodnotě 100 000 korun. Startující podnikatelé získávají účastí rovněž nezbytnou publicitu. Hodnota cen pro soutěžící přesáhne 7 milionů Kč.